loading...
فوتبال انگلیســـــــــی
Bobby Moore بازدید : 24 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

 گل از مهاجم جدید توپچی ها یعنی دنی ولبک در نیمه دوم موجب پیروزی 2 بر 0 شاگردان هاجسون شد تا هاجسون نیز پاداش چنین اعتمادی را بوسیله تلاش ولبک بگیرد.

هاجسون: " من هرگز ایمان خودم را از دست ندادم و از اینکه میدیدم پسرانم خوب بازی میکردند خوشحالم. من فکر میکنم ما بازی را دقیقا آنطوری که میخواستیم پیش بردیم و این نیز پاداش ما بود. ما شانس های زیادی را برای گلزنی داشتیم قبل از اینکه یکی از آن نیاز ها را (گلزنی) برآورده کنیم اما ما عملکرد خوبی را به عنوان یک میهمان انجام دادیم و من از اینکه توانستیم در برابر یکی از بهترین تیم های این گروه پیروز شویم، خوشحالم. ما در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما شما برای خوشحال کردن مردم نیاز به گل دارید. در نیمه دوم زمانی که آنها شروع به حمله به سمت ما میکردند من فکر کردم که ما میتوانیم از این موقعیت برای گلزنی استفاده کنیم و موقعیت هایی نیز از دست دادیم قبل  از اینکه در نهایت دنی کار را تمام کند."

علی رغم پیروزی و کسب 3 امتیاز هاجسون میگوید که تیمش هنوز ظرفیت های زیادی برای بهتر شدن دارد.

" ما میتوانیم در امر دفاعی بهتر عمل کنیم" او اذعان کرد:"ما هنوز در برخی مناطق نیاز به بهبود داریم اما من میدانستیم که در بازی اول نمیشه انتظار هماهنگی کامل و یک اجرای بی نقص از بازیکنان داشت و این ایرادات باید در طی زمان از بین بروند"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مقدماتی یورو 2016-Group E


    Team PldWDLGFGAGDPts

    England11002023

    Lithuania11002023

    Estonia 11001013

    S.Marino1001011-0

    Slovenia  1001022-0

    Switzerland1001022-0

    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 15,278